Retur & reklamation

Det er vores mål at agere hurtigt for at give alle vores kunder en effektiv problemløsning. Derfor har vi altid fokus på, at vores leverancer er i højeste kvalitet, fejlfrie og rettidige. 

Modtagerkontrol

Vi anbefaler, at du kontrollerer varerne ved modtagelsen. Modtagerkontrollen bør omfatte antal, produkt og transportskader. Varer som er emballeret, skal pakkes ud og besigtiges senest fem dage efter leverancen.

Ved forekomst af transportskade

Ved synlig transportskade skal skadens art og omfang noteres på fragtsedlen, og chaufføren skal (direkte i forbindelse med leverancen) kvittere og bekræfte manglerne ved leverancen. Gem kopien. Anmeld derefter skaden umiddelbart til din forhandler. Foto af skaden skal vedlægges.

Skjulte skader (som først opdages ved udpakning) skal anmeldes til din forhandler inden for fem arbejdsdage fra modtagelse af leverancen.

Transportskader på varer, som ikke er reklameret inden for ovennævnte frister, berettiger ikke til erstatning.

Bemærk, at beskadigede varer og emballage skal beholdes min. 2 uger med henblik på eventuel besigtigelse.

Formularer til returvarer og produktreklamation

Download formular til returvarer

Download formular til produktreklamation

Sådan gør du

  • Klik på linket for enten retur- eller produktreklamationsformular
  • Download og gem formularen (pdf) lokalt på din computer
  • Åben formularen (Gratis pdf-reader kan evt. downloades her)
  • Udfyld alle felter i formularen og gem
  • Vedhæft den udfyldte formular (sammen med eventuelt anden dokumentation) i en e-mail, som sendes til kundeservice.dk@bmigroup.com