Juridiske ændringer på vej

Efter at tagbranchens førende brands, Monier og Icopal, blev lagt ind under BMI Group-brandet, tager vi yderligere skridt i udviklingen af vores forretning.

Der foretages ændringer i måden, hvorpå vores juridiske selskaber er struktureret. Det gør vi for at forenkle transaktioner med vores forhandlere og kunder. Formålet med denne meddelelse er at gøre opmærksom på disse ændringer.

Vi vil sammen med jer, sikre en smidig overgang til det nye system, efterhånden som vi udvikler nye procedurer i vores ordre-, salgs- og faktureringsprocesser. Vi vil fortsætte vores normale forretningsgang, indtil ændringerne er implementeret den 1. januar 2022.

Denne side vil indeholde al den information, du skal bruge, ligesom vi løbende tilføjer og opdaterer sektionerne på siden, der omhandler FAQ, ressourcer og opdateringer. Dermed sikrer vi, at du altid har adgang til den nyeste information.

Vilkår og betingelser

 

Ofte stillede spørgsmål

Hvem skal jeg kontakte med spørgsmål?

Kontakt vores kundeservice på kundeservice.dk@bmigroup.com

Hvorfor ændres de juridiske selskaber?

Vi ændrer måden, hvorpå vores juridiske selskaber er struktureret for at forenkle transaktionen med vores kunder.

Hvornår bliver ændringerne implementeret?

Ændringerne træder i kraft den 1. januar 2022.

Hvad sker der, hvis jeg ikke har en officiel indkøbsordre?

Enhver faktura, du giver os, skal indeholde det gyldige ordrenummer, som er oplyst af os.

Hvad sker der, hvis oplysningerne er forkerte på min faktura?

Fakturaer uden de korrekte juridiske selskaber, som er angivet på købsordren, vil blive afvist, og betaling kan blive forsinket.

Vil der være nogle ændringer i vores daglige kontakt med jer?

Vil der være ændringer i min daglige kontakt med jer? Den daglige dialog med dine kontaktpersoner hos de respektive brands vil ikke blive ændret.

Skal jeg gøre noget?

Ja. Vi fortsætter med at operere i henhold til vores normale salgs- og leveringsbetingelser, indtil ændringerne træder i kraft den 1. januar 2022. Du bedes dog venligst følge instruktionerne og sende dine fakturaer til det relevante selskab og adresse, der er angivet på købsordren.

Jeg har brug for, at BMI Group Danmark udfylder en ny kreditkontoansøgning. Hvor skal jeg sende det til?

Send ansøgningen til kundeservice.dk@bmigroup.com.

Vi har i øjeblikket en leveringskontrakt med Monier ApS eller Icopal Danmark ApS. Vil denne kontrakt fortsætte på trods af ændringerne?

Levering i henhold til den eksisterende kontrakt vil fortsætte, selvom kontrakten bliver opdateret med det nye juridiske selskab. Du vil få tilsendt yderligere information.

Hvis jeg ser flere selskabsnavne i samme brev, hvordan ved jeg så, hvilket selskab der skal faktureres?
Du ser flere BMI-selskaber i dit brev, fordi du muligvis handler med flere MBI-enheder. Se venligst den PO, du vil modtage fra os, for at vide, hvilken enhed der har sendt dig PO'en. Sørg for, at du kun fakturerer enhedsnavnet skrevet på din PO for at sikre, at din faktura behandles og betales korrekt

Kontakt os

BMI Group Danmarks hovedkontor supporterer alle henvendelser fra alle samarbejdspartnere vedrørende tekniske spørgsmål og generel kundeservice.

BMI Group Danmark
Kystvejen 56
9400 Nørresundby
+45 96 31 61 00

Kontakt kundeservice

Bmi kontor